Lennokkiharrastusta Seinäjoen seudulla

Lennokit ovat edullinen tapa harrastaa ilmailua kaiken ikäisille

Lennokit ovat monipuolinen ja aika edullinenkin tapa harrastaa ilmailua. Lennokkeja voi joko rakentaa itse tai ostaa valmiina rakennussarjoina tai lentovalmiina lennokkeina.
Edullisimmat lennokit ovat puu- ja/tai muovirakenteisia vapaastilentäviä lennokkeja tai pieniä droneja, mutta taitojen kehittyessä harrastus tuo uusia haasteita vaikkapa isojen taitolennokkien tai helikopterien rakentamisessa ja lennättämisessä.
Harrastus alkaa lennokkikerhossa ohjaajien avustuksella ja lennätyksen taidot opetellaan simulaattorilla ja minikokoisilla droneilla. Tule tutustumaan!

Liity jäseneksi

Rytmikorjaamon rakentelutila työkaluineen sekä kerhon lennokkikenttä Kurjennevalla ovat kaikkien jäsenten vapaassa käytössä. Ohjatut kerhoillat Rytmikorjaamolla ovat talvikaudella torstai-iltaisin klo 18-20:30. Lennokkikentällä on toimintaa eniten kesäaikaan iltaisin ja viikonloppuisin. Lisäksi talvikaudella järjestämme kaikille jäsenille avoimia sisälennätysvuoroja Seinäjoen suuremmista urheiluhalleista noin kerran kuukaudessa.
Tule mukaan Seinäjoen lennokkikerhoon!