Taitolennokkien ja mallilennokkien SM-osakilpailut Kurjennevan lennokkikentällä 6.-7.8.2022

28.7.2022

Järjestämme radio-ohjattavien taitolennokkien ja mallilennokkien SM-osakilpailut Kurjennevan lennokkikentällä la-su 6.-7.8.2022.

Kilpailijoita on ilmoittautunut ennakkoon noin 20, joista osalla on kaksikin kilpailulennokkia mukana. Taitolennokeissa kilpaillaan kolmessa eri luokassa ja mallilennokeissa neljässä eri luokassa. Seinäjoen kerhon jäseniä on kilpailuissa mukana kolme.

Kilpailulennot alkavat molempina päivinä klo 10 ja kestävät lauantaina noin klo 18:aan ja sunnuntaina noin klo 16:een. Sateen tai myrskytuulen sattuessa pidetään lennätyksissä taukoa. Kaikki kilpailuun osallistuvat lennokit ovat maanäyttelyssä koko kilpailujen ajan.

Kurjennevan lennokkikentälle on yleisöllä vapaa pääsy. Parkkipaikkoja on hieman rajoitetusti, mutta järjestysmiehet opastavat tarvittaessa vapaille paikoille.

Yleisöä paikalla palvelee buffetti, josta on saatavilla kaffia, leivonnaisia, makkaraa ja limsaa. Paikalla on myös katsomo, jossa pääsee rauhassa istuskelemaan. Kentällä on puucee.

TERVETULOA SEURAAMAAN MIELENKIINTOISIA KILPAILUITA!