Kerhotilat

Rakentelupaikkoja on tarjolla monelle rakentajalle
Konehuoneessa voi myös säilyttää omia lennokeitaan

Seinäjoen lennokkikerholla on omat kerhotilat Rytmikorjaamolla Vaasantien varressa. Tiloissa jäsenet voivat rakennella ja säilyttää projektejaan, sekä saada apua kaikkien lentävien laitteiden rakenteluun kokeneemmilta harrastajilta.

Tilassa kokoonnutaan syksystä kevääseen joka torstai klo 18-20.30. Kerhoiltaan on nimetty kaksi vetäjää, jotka huolehtivat että kaikki pääsevät harrastuksen saloihin ilman ongelmia. Mikäli mietit esim. että millainen lennokki sinulle sopii, mitä tarvikkeita tarvitset tai miten voit aloittaa lennokkiharrastuksen, niin tule kerhoiltaan mukaan ja keskustele ohjaajien kanssa.

Kerhon konehuoneessa on käytettävissä tarpeelliset sähkötyyökalut, joiden käyttöön nuorimmat harrastajat voivat pyytää kerhonohjaajan apuun.
Lennokkisimulaattori

Kokeneempien harrastajien avun ja rakentelutilan lisäksi kerhon jäsenet saavat käyttöönsä myös kaikki kerhon työkalut ja koneet.

Kerholla on myös tietokoneessa toimiva lennokkisimulaattori, jolla on helppo kokeilla miltä oikean lennokin lennättäminen tuntuu radio-ohjaimella ohjattuna. Tietokoneessa on internet, joten sopivien lennokkien ja tarvikkeiden etsintä onnistuu opastetustikin. Kaikki kerhon ilmailu aiheiset dvd:t ja lehdet ovat myös jokaisen jäsenen katsottavissa ja lainattavissa ilmaiseksi.

Seinäjoen RC-air clubilla on myyntikaappi josta löydät yleisimmät harrastuksessa tarvittavat tuotteet sekä limsaa ja karkkia. Kerho tekee tarvittaessa myös yhteistilauksia Suomen rc liikkeistä.