SIL16

SIL16 toimilupa mahdollistaa Suomen ilmailuliiton jäsenille vapaammaan toiminnan varsinaisten lennätyspaikkojen ulkopuolella. Seinäjoen RC-Air Club on yksi näitä tutkintoja järjestävistä kerhoista. Tutkinto koostuu teoria- ja lennätyskokeesta.

Edellytykset:

Kun nämä edellytykset täyttyvät, tutustu ensin itseopiskelumateriiaaliin joka löytyy osoitteesta:

Sen jälkeen ota yhteyttä kerhon tutkintovastaaviin ja sovi teoria- ja lennätyskokeen ajankohdasta.

Seinäjoen RC-Air Club ry: SIL16 tutkintovastaavat:

Kimmo Kaukoranta, puh: 040 845 7616, email: kimmo.kaukoranta [at] gmail.com

Petri Luhtala, puh: 040 044 8825

HUOM! Toimintakäsikirjan kappaleen 2.5 tarkoittamista "yhdistyksen järjestämistä tilaisuuksista" päättää aina KERHON HALLITUS. Lähtökohtaisesti näitä ovat esim. Seinäjoen RC-Air Club ry itse kokonaan järjestämät kilpailut ja harrastuksen esittelytapahtumat.

Yhdistyksen jäsenen/jäsenien osallistuminen johonkin tapahtumaan EI tee siitä Seinäjoen RC-Air Club ry järjestämää tilaisuutta.

Kerhon SIL16 toimintakäsikirja: