Seinäjoen pienoismallinäyttely 2018

10.2.2018

Lataa tästä näyttelyn banneri

Pienoismallien ja pienoislaiteharrastuksen erikoisnäyttely Seinäjoki Areenan B-hallissa lauantaina 10.2.2018 klo 11-15.

Pienoismallit, lennokit, rc-autot, pienoisveneet, pienoisrautatiet jne. ovat kiinnostava harrastus, jossa voi yhdistyä kädellä tekemisen taidot, kiinnostus historiaan ja koneisiin ja laitteisiin.

Seinäjoen pienoismallinäyttely esittelee harrastuksen monia puolia. Tule tutustumaan.

Pääsymaksu 2eur/hlö. Vieraita palvelee myös Fazer kahvio.

Tervetuloa!

OHJE NÄYTTEILLEASETTAJILLE:

Kerhot ja yksittäiset harrastajat voivat tuoda mallejaan näyttelyyn. Näyttelyn rakennusaika on lauantaina klo 10-11 ja purkuaika klo 15-16. Näytteilleasettajat pääsevät maksutta sisään.

Ota yhteyttä näyttelyn koordinaattoriin Tomi Kohtaseen (tomi.kohtanen(at)netikka.fi, puh 040-5122586), niin varataan sinulle sopiva paikka!